Puud tuntakse tema viljast. See veebileht on üks võimalus neid vilju vaadata ja hinnata. Alustades kogu lehe kontseptsioonist ja lõpetades iga eraldi oksa otsas rippuvaga.

2025. aasta kevadel uurisin ma lõputöö raames ,kui hästi inimesed teavad, kummal pool segistil on soe vesi ja sain vastuseks, et 43% kasutajatest ei teaga, lihtsalt katsetab. Aga kui arvestada, et segistist voolab minutis 7-10 liitrit vett, siis on selle katsetusel oma hind. Olulist ressurssi raiskav hind seejuures.

Lisaks oleme me kõik ju kokku puutunud olukordadega, kus tehase märgistus ( punane/sinine täpp) on kulunud, kadunud jms.

Kõigest sellest sündis mõte, et nii nagu kõnniteedel ja rongijaamades hoiatavad muhkudega taktiilsed lõigud ettevaatusele, võiks sarnane lugu olla segistitel – olgu see siis tavalise kraani kasutamisel või näiteks dušši all pead pestes õige suuna tabamiseks. Ning muidugi, lisaks on see ka abiks inimestele, kes värvitäpp ei näe, konkreetset mudelit nii hästi ei tunne jms.

Mulle tohutult meeldivad märkmikud ja mind ei jäta külmaks ükski raamatupood või müügikoht, kus neid pakutakse. Seega oli väga loogiline, et kui ma vaatasin oma voolava akrüülimaali lõuendite virna ja püüdsin neile uut rakendust leida, idee lasta neist teha märkmikud. Sisud on kõigil ühesugused (täpilised) aga iga kaas on kordumatu ja lõigatud päris lõuendist. Sa tunned sõrmede alla selle teose tekstuuri ja iseloomu. NIng jah, teist samasugust ei ole mitte kellelgi!

Märkmiku selg on kuldne ja küljed musta värvi. Need on köita lastud siinsamas Eestis, IKIGI köitegaraažis toetades seeläbi ka kohalikku väikeettevõtlust ja käsitöömeistreid.

Erinevaid kohti, kus veel minu tegemistest juppe leiab on näiteks disainiõpingute lõpus valminud portfoolio

Loovhaus instagrami konto

BDO Eesti instagrami konto

Alles hoogu koguv Design_Focus – mulle meeldib külastada erinevaid disainipäevi, messe, näitusi jms, ning mul on kogunenud tohutu hulk pilte. Püüan nendest kureeritud valiku sinna kanalisse ka jagada. Minu erilised lemmikud on messiväljapanekute disain, vaateaknad ja kõik see, mis käib inglise keelse termini #visualmerchanising alla. Värvid ja värvikooslused! Ruumiloome jms.

Ahjaa, hiljuti tulin endisele kursavennale appi ja tegin talle kodulehe vigurtigu.ee – Ants on lihtsalt kuldsete kätega meister kõiges, mis puudutab sadulsepa töid, aga tema koduleht oli õnnetu visiitkaart ja no seda ei saanud lasta nii jääda.