Mul on üle 20 aasta kogemust turunduse, kommunikatsiooni ja brändingu valdkonnas, kus olen aidanud professionaalseid teenusepakkujaid kasvatada oma nähtavust, tugevdada mainet ja jutustada oma lugu. Minu töö on alati olnud inimeste ja organisatsioonide ühendamine – leida õige sõnum, vormida see mõjuvaks looks ning viia see õigete inimesteni.

Hetkel töötan partneri ning turunduse, kommunikatsiooni ja brändingu juhina BDO Eestis, kus juhin nii strateegilisi kui ka praktilisi projekte: sisuturundus, meediasuhted, brändijuhtimine, koolituste ja ürituste korraldamine ning tööandjabrändi kujundamine. Minu töö puudutab tihti ka personaliteemasid – alates uute töötajate sisseelamisest kuni värbamise ja motivatsioonisüsteemide loomiseni.

Lisaks olen panustanud haridusse: Tallinna Ülikoolis õpetasin suhtekorraldust ning riski- ja kriisikommunikatsiooni, Tallinna Majanduskoolis aga strateegilist turundust. Minu jaoks on olnud oluline jagada kogemusi ja inspireerida tudengeid mõtlema laiemalt, kuidas kommunikatsioon ja turundus päriselt toimivad.

Varasemalt olen töötanud nii Borenius advokaadibüroos kui ka Borenius Grupis, kus vedasin Baltikumi turundust ja olin ka juhatuse liige, kui ka agentuuris MAST PR-projektijuhina. Esimesed kogemused sain aga juba varakult büroo- ja administratiivjuhina, mis andis mulle tugeva vundamendi töökorralduse ja inimeste juhtimise poolelt.

Kuigi minu ametlik tee on olnud tihedalt seotud turunduse ja kommunikatsiooniga, on minu suurim kirg loovus – disain, värvid, interjöör ja kunst. Need annavad minu tööle ja elule tasakaalu ning toovad pidevalt uut inspiratsiooni.

Haridus ja inspiratsiooniallikad

Minu tee on kulgenud kahe maailma piiril – kommunikatsioon ja disain. Magistriõpingutel Tallinna Ülikoolis sukeldusin organisatsiooni identiteedi ja brändingu uurimisse. Tulemuseks valmis kommunikatsioonijuhtimise magistritöö „Organisatsiooni identiteedi kujundamine: terviklik lähenemine identiteedijuhtimisele ja korporatiivsele brändingule“, mis pälvis 2015. aastal Euroopa suhtekorralduse hariduse ja uurimise assotsiatsiooni (EUPRERA) tunnustuse ning tõi mulle Tallinna Ülikooli teadustööde konkursil sotsiaalteaduste kategoorias kolmanda koha. See kogemus kinnitas minu usku, et bränd on palju enamat kui logo – see on terviklik lugu, mida inimesed kogevad.

Hiljem juhatas loovus mind disainiõpingutesse Tallinna Ülikooli Haapsalu kolledžisse, kus lõpetasin disaini eriala 2025. aastal. Erilise värvi lisas sellele teekonnale semester Portugalis, Escola Superior de Artes e Design (ESAD) ülikoolis, kus keskendusin tootedisainile. Seal kogetu avardas mu arusaama disaini rollist inimeste igapäevaelus – kui palju peitub väikeses detailis ja kuidas vorm ning värv võivad muuta meie enesetunnet.

Lisaks olen rikastanud oma teekonda mitmete kursustega, mis on andnud loovusele ja inimeste mõistmisele uusi kihte, alates linnaruumi joonistamisest, sisekujundusest ja loovbrändide juhtimisest kuni psühholoogia ja teiste valdkondadeni, mis aitavad paremini mõista inimese ja keskkonna omavahelist suhet.

Panus erialasesse kogukonda

Mul on olnud võimalus anda oma kogemusi edasi ka väljaspool igapäevatööd. Olen olnud žüriiliige mitmetel erialakonkurssidel – hinnanud teenusedisaini töid Eesti Disainiauhindadel (2017), osalenud Turundusinstituudi „Turundustähe“ kampaaniate hindamises (2018/2019) ning Kuldmuna digikategooria žüriis (2019). Need kogemused on andnud väärtusliku võimaluse näha valdkonna parimaid praktikaid lähedalt ning aidata esile tõsta tipptaset.

Olen panustanud ka hariduse ja erialase arengu edendamisse: Eesti Turundajate Liidu (TULI) õppekavade arendusgrupi liikmena (2019–2021) aitasin kaasa turundushariduse kaasajastamisele. Samuti olin aastatel 2020–2024 Teenusmajanduse koja nõukogu liige, kus osalesin organisatsiooni strateegilise suuna kujundamises.

Kõik need kogemused on rikastanud minu professionaalset teekonda ja andnud laiemat vaadet – kuidas kommunikatsioon, turundus ja disain saavad koos toetada ettevõtteid, kes soovivad silma paista nii Eestis kui ka rahvusvahelisel B2B turul.

Back to start